رزمایش مشترک ایران و روسیه؛ شلیک های تمرینی به اهداف دریایی پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره تجاوزات اسرائیل به الحدیده دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد سربازان اعزامی شهریور ۱۴۰۳ بخوانند | اعلام مشوق های ویژه «سرباز ماهر» بیش از ۳ هزار ایرانی در زندان‌های ترکیه صدور یک میلیون و ۶۶۰ هزار روادید برای سفر اتباع خارجی به ایران در سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت نام برای ریاست | ثبت نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان تونس خواستار توقف فوری نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد زمان برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مسعود پزشکیان مشخص شد برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه در دریای خزر + فیلم گزارش عملکرد وزارت خارجه در دولت سیزدهم از زبان کنعانی ناتو از آماده باش بیش از ۵۰۰ هزار سرباز تحت نظارت این ائتلاف خبرداد وزیر کشور برای شرکت در کنفرانس مواد مخدر وارد عراق شد نگرانی اسرائیل از حمله بعدی حوثی‌ها کاخ سفید: بایدن دوره ریاست جمهوری خود را کامل خواهد کرد حمله اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبران جهان به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا هریس پس از انصراف بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم پزشکیان: تحریم‌کنندگان مردم ایران به دشمن ایران سلاح شیمیایی می‌دادند
سرخط خبرها

تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی

  • کد خبر: ۲۳۷۷۳۴
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی به تظاهرات اعتراضی علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست زدند و خواهان برکناری وی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، هزاران شهرک‌نشینان صهیونیست امشب نیز در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات اعتراضی زده‌اند.

شهرک‌نشینان صهیونیست تظاهرات اعتراضی خود را در «تل‌آویو» و دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در سرزمین‌های اشغالی برگزار کرده‌اند.

همچنین نزدیک به ۲۰۰۰ صهیونیست در اطراف محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات اعتراضی زده‌اند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی «یائیر لاپید» رئیس مخالفان کابینه کنونی این رژیم نیز در تظاهرات اعتراضی تل‌آویو شرکت کرده است.

صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات‌های اعتراضی خواهان برکناری نتانیاهو از نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

همچنین شهرک‌نشینان معترض در این تظاهرات‌ها خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

پیش از این نیز سرزمین‌های اشغالی بار‌ها شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراضی مشابه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقاد‌ها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->